you don't have to save me just need you to follow

Har haft lite fullt upp i helgen, igår var det julklappshandling och jag fick mina första nya kläder sedan höstlovet, vilket verkligen var på tiden, tack mami. sedan häng hos Christina med några brudar från klassen. Med andra ord och charader blev en ihopslagen tävling där jag och Amanda tog hem segern och fick nöjet att skapa ett helveteschips åt förlorarna med precis vad som fanns tillgängligt. Vi misslyckades lite för tydligen var det inte asäckligt med chips, sill, fisk- & hamburgerdressing, bea, majonnäs, ketchup, senap, citron, vispgrädde och dylikt. Upptäckte min dolda talang under kvällen, alltså att spela charader (eller så va Amanda en gud på att gissa) men hade det hur kul som helst!



(och detta är från min klass som är så otroligt skön)

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Visa kläderna. :).

2011-12-11 @ 23:36:39
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0