December 22, 2011

Har fått jullov, skönt och sorgligt på samma gång. Skönt att vara utan plugg men jag saknar min klass redan typ. Igår hade vi en liten avslutning där vi spelade upp ett julspel för treorna, och det blev så himla bra! Haha vek mig på mitten av skratt ca 243 gånger, så himla sköna allihopa. (Fattar inte att jag ens tänkte tanken på att byta förra året, och jäklar vad jag hade ångrat mig.) Så igår eftermiddag när alla skulle skiljas åt blev det kramkalas i korridoren. Men jag åkte ändå in till skolan idag för att ha en helt onödig spanskalektion, och sen en sväng på stan med Amanda och Ebba. 


Finklassen. (+eloba)
Nu ska jag snart följa med familjen och julhandla. Bara 2 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0