Fredag den trettonde

Idag tar jag inga risker. Sist denna dag inträffade slutade allt i kaos och min mobil blev stulen. haha är fan fortfarande sur över det märker jag nu.. så fittigt att sno andras grejer bara. 
Well idag var det tänkt att jag skulle plugga, har jag gjort det? svar nej. Det är också tänkt att jag ska vila mina benhinnor till matchen imorgon, tänker jag göra det? svar nej ska ut och springa. Så jag hade ju lika gärna kunnat följa mor till Bydalen och testat min nya snowboard men det är ju för sent nu va. Stolt ägare till den grymma brädan är jag iaf. #bra #köp #nöjd #tjej #älskar #åre.



Kommentarer
Postat av: Patte!

puss gumman! :)

2012-04-13 @ 19:24:13
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0