Gameday

Med endast en vecka kvar till seriestart spelades ett genrep idag på arenan. Mycket härligt matchväder och debuterade därför utan underställ. Dumt val ifall jag någon gång skulle vilja ha fina ben, välkomnar 7 nya brännmärken, 3 skrubbsår och 1 blåmärke i storlek grande. 

Mostståndarna blev IFK P97 efter återbud från Matfors. Man vore dum att underskatta så jag gjorde inte det. Jag vet inte vad siffrorna blev, men förlust står skrivet i referatet, möjligtvis 3 eller 4-0. Det är ingenting jag deppar för, tvärtom är jag ganska nöjd med den personliga prestationen. Mestadels för att coachen tyckte jag skulle va det, och jag lyder som vanligt. Men i andra halvlek får vi i gång ett riktigt bra spel och jag tror att (coachens ord) om vi spelar så nästa söndag tar vi 3 poäng. Inga större konstigheter, jag ska kämpa tills jag dör därför att förlora säsongens första match vore en fruktansvärt dålig start.


Passade på att förstöra gräsmattan lite när jag kom hem, och tog även beslutet att en ny fotboll bör införskaffas hos familjen Ågren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0