Lag-helg

Då var laghelgen avslutad. Började med a-lags match igår mot Stöde som slutade 4-4 och sen vidare till bowlinghallen där jag slog två strikes som också blev mina enda poäng ungefär. Efter det bjöds det på taco-buffé och jag åt upp mig några ytterligare kilon, så mycket att jag på riktigt inte vågade hoppa ner i bassängen på Brunflobadet som var nästa aktivitet. För skräckslagen att jag skulle sjunka till botten och aldrig ta mig upp igen, även kallat drunkna. Men det var ordnat med en sjukt rolig uppblåsbar hinderbana, lite wipeout-stil och jag garvade ihjäl mig på kanten. Tog även tag i min blekhet och infann mig i solraiet 15 minuter. Blev dock ingen skillnad. Sen idag har jag varit och kollat på b-lags matchen på arenan som skulle spelats mot Järpen men dom hade lyckats glömma bort den. Helt oförståeligt. Så istället blev motståndarlaget J/H P98 och HERREGUD vad sugen jag var att spela då. 


Sunding pimpade mina jeans. #nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0