Lycka är att köpa ett par Jeffrey Campbell

Dagen började med photoshoot i finvädret då vi skulle skapa "poesi-bilder" som sedan ska visas i en bildskärm i korridoren på g300. Efter skolan drog jag och skaffade jobb, köpte mina första par JC och lever nu i extas. Sedan häng på Gold's och planering inför morgondagen som bjuder på fest i Åre! ska bli trevligt. Får nu se om jag drar till Anna ikväll eller om jag hänger här hemma. Ska väl försöka hitta kameran och lägga upp lite bilder på all shopping (för din skull ebbs)


Kommentarer
Postat av: ebbsiii

jaaa äntligen!!! <3<3<3

ps. NY PROFILBILD NUUUU!! den är gaalet snygggish ju. ds.

2012-04-20 @ 20:36:56
URL: http://elobas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0