Annandag påsk

Bestämde mig typ i förrgår att såhär mitt i påsken är det slut på onyttigheter, ok hur många gånger har jag inte sagt det? MEN nu är det påriktigt, har funnit ny motivation till beach 2012 osv. Efter två dygn på tillfriskningsvägen, drömde jag om choklad och vaknade av att jag dreglade! Hujedamig nu är det verkligen stopp, jag skäms ju.

Idag ska jag ta en sväng till stan, en löprunda och har jag fotbollsträning ikväll? Vet inte, hoppas. Iaf så måste jag köpa handledsskydd till imorgon då jag åker upp till Oh-rey (Åre för de icke-internationella) för jag har blivit så otroligt nojig efter fjolårets visit som slutade med gips i 4 veckor. Ovärt såhär 27 dagar innan seriestart. Men snowboard-åkning med min käre vän Katarina ska bli #awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0