Nya tillskott

En välavlönad dag i Östersund City, började på stadium där mamma insåg att det var 25% på allt och gick snart därefter lös i butiken. Är det rabatt - ja då ska det handlas. Därför gillar jag benämningen tant just i hennes fall. Nerå men glad blev ju jag, utöver handledsskydd fick jag två tröjor och ett snowboard fodral. Jag som inte ens äger en snowboard för tillfället (min gamla fula räknas inte). Synd dock att varken skor eller bräda fanns i passande design eller rätt storlek, ska kika på det i Åre så förhoppningsvis hittar jag ny utrustning där.



Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-12 @ 15:41:50
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0