Borta bra men hemma bäst?

Efter gårdagens fysträning som jag endast uträttade kanske till hälften pga sjukdom har jag nu ondaste träningsvärken på 4 veckor. Och det får mig att inse hur fruktansvärt otränad jag numera är och det känns pinsamt. Helt sjuk vad kroppen kan förändras mycket på två veckor. Tappat arm-, rygg- och magmuskler, fått extra lager underhudsfett och hängig rumpa. Imorgon tar jag tag i träning och kost på allvar igen, och det ska bli så himla skönt! 
Hursom flydde jag husets minusgrader hem till Malin igårkväll, och tittade på film med henne, Lisa, Nathalie, Maria och Sony. Sov sedan där i värmen och idag tvingade jag med stackarn ut i regnet för att äta på max, där jag åt senast i fredags. Sen åkte jag hem och till min förvåning märkte jag att huset var uppvärmt och familjen var hemma. Jaha nu känns det iaf bra att man kan sova i sin egna säng, slänga papper i toan och dricka vatten direkt ur kranen. 
Nu blir det Grimm hela natten och imorgon ska jag må extra bra och skadeglädjas åt alla stackars barn som börjar skolan, eftersom jag är störst och inte börjar förrns på onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0