fuck schveden

ÅH herrejävlar sitter här och skakar sönder i min igloo. tyckte det skulle bli skönt att komma hem sådär lagomt sliten som man är efter två veckor på Zante. Så hittar jag en lapp på köksbordet "vi är på Mallorca, kommer hem på måndag" Jaha då var jag lämnad ensam med hela huset att sköta igen, vill meddela att det varken finns värme eller varmvatten. Får gå och duscha i omklädningsrummet på ip och sover med mina tjockaste mjukisbyxor, tjocksockar och stickad tröja under mitt duntäcke. Ändå vaknar jag av att jag fryser. Jag som redan var sjuk kommer väl hinna dö typ. Och nu är jag inte dum i huvet som inte vrider på elementen utan i vårat hus måste man elda. Jag kan inte elda. #fml. Aja har el som tur är så ska inte klaga. Har mat också, två mackor och en billys. KAN NÅGON BARA TA HAND OM MIG.? eller så tar jag en sista minuten på dirr. så kan jag också lämna en lapp "brb drog till turkiet, hörs sen" vill någon hänka? jag är seriös nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0