Hur dåligt får man må egentligen

Har haft världens sämsta jävla dag. Började med att jag vaknade och hade sveriges ofräschaste hår, fanns ingen tid till att duscha så fick använda hela nästan oöppnade torrschampoo-flaskan och ändå inget resultat som hette duga. Kul att springa runt på jobbet som en smutsig dåre och ännu värre när jag sedan var tvungen att uträtta massa ärenden på stan. Som tur var fick jag åka hem till Malin, räddaren i nöden, som bjöd mig på hennes hemgjorda köttbullar. Min favoritmat på krutvaktarn. Fick också prova på glass med varma hjortron för första gången, och gud så gott det var. Ja men tur jag har Malin som alltid får mig på bra humör oavsett vad saken gäller! Sen vinkade jag av henne vid bussen när hon skulle iväg på en match som jag inte fick spela för jag hade startat i div 3 innan uppehållet. Det sög eftersom jag missar 4 matcher under tiden jag är borta. Senare gick jag och brände pengar på apoteket, 353kr känns ju asbra när man är fullt frisk osv. Nej det känns asonödigt att lägga det på apoteket av alla ställen. Gick sedan hem till farmor&farfar för att hinna träffa dom innan jag åker, blev bjuden på mat där såklart och hamnade i paltkoma. Somnade en stund i soffan och vaknar av att jag stönar i sömnen.. Åh varför gör jag så?!?? Förbannad och skämdes på mig själv kan jag inte bara sova som folk. Tog slutligen med mig Patricia hem till Brunflo och nu har jag slösat 1,5 timmes livstid på världens tråkigaste sport, innebandy. Kollar ju hellre på pensionärs-boule. ångest. Varför gick jag inte hem då tänker ni, och nej för jag ville umgås med Patte innan jag lämnar landet.  Men då tog hon och drog till stan på dirr istället för nån jävla grabb. Snäll vän (hoppas du läser det här.) #bitter

Kommentarer
Postat av: mallan

du e bäst

2012-08-07 @ 23:10:42
Postat av: Patricia Häreby

förlåt gumman! puss

2012-08-08 @ 11:45:46
URL: http://patriciahareby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0