Paniken som uppstår

När man inser vad man missar på Way Out West. OMG FML OSV. Fytusan vad helt jävla asgärna jag vill åka dit enbart för att se First Aid Kit, Florence + the Machine (!!) och Miike Snow. Helvete nu mår jag dåligt. Ställer genast högre krav och förväntningar på Grekland och allt vad de har att erbjuda. Men jag tror nog att jag får det tusen gånger bättre där ändå, även om jag kommer sörja Florence + the Machine och Miike Snow till graven. Eller så ser jag dom någon annan gång. 
 
Igår hade jag iaf en ganska trevlig kväll, med Amanda, Michel och Jonte på Cuprum. Tänkte ta bussen hem sen klockan 3 men då gick den tydligen 02.30. Har dom inte alltid gått klockan 3?? Aja, kvällen avslutades med skräckfilm och alla som känner mig vet ju vilken kung jag är när det kommer till filmtittande. Herregud varför ska jag somna hela tiden? Alltid lika pinsamt. Om man ändå kunde vara söt när man sover men icke.
 

Kommentarer
Postat av: amanda(snyggingen till höger på bilden)

För de första så instämmer ja på "ganska trevlig kväll" eller kanske "endast trevlig" inte så mycket "roligt/party" MEN DE ÄR LUGNT FÖR DE KOMMER PÅ ONSDAG!!!!!!
Och för de andra tänkte jag bara tala om att du pep när du sov (och stönade fast bara en gång)så du är söt när du sover!
kram

Svar: HAHAHAHA omg nej. nej. nej. nej.
Kerstin

2012-08-05 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0