"eftersom det är min blogg och i bloggar ska man lägga upp bilder på sig själv har jag hört" - C.H

 
Rubriken eller citatet är en sånhär typ kul för det är sant-grej. En parentes av Clara Henry och ioförsig är ju hela hon ganska rolig och det var inga konstigheter där nej. Här hade ni visst två bilder på mig ja, osminkad och med tjorvigt hår och glad efter att ha fått vistats utanför dörren efter jag vet inte hur många timmar eller dygn. Underbart med snö och vinter och december och allt det där. Har inget vettigt att komma med alls. Eller jo, jag tänkte försöka mig på twitter igen. Gick inte så bra förra gången, förra året. Fick skämmas lite åt mina gamla tweets men vad gör det, jag lär ju skämmas över det här när jag vuxit upp om ännu ett år. Får se hur det går nudå, ska väl rensa mobilen på skit också så jag får plats med appen lollo. Aja följ mig! @kerstinagren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0