Handboll, Pingis och Intervallträning

Den här dagen var shit. Nej den var kul men det har gått mer eller mindre värdelöst för mig. Handboll och Pingis på lagbollen. Fick 2 skottchanser på handbollen och de båda hamnade ungefär 4 meter ovanför mål. Hur jag ens kan kasta så högt är ett under i sig, och sedan hur jag missar så ofantligt jävla stort är ett annat. 
På pingisen efter det förlorade jag 3/3 matcher vilket gav en kopiös egoboost. nej. Sen har jag intervalltränat med Annica och kände för att bryta ihop lite när jag insåg hur mycket sämre jag var än jag hade trott. Körde 10 x 300m och jag orkade typ 9+1/3 i jävla gåbingo tempo. Ne men nästan. Nu har jag fått så dåligt samvete att jag vill gå på gymmet och träna tills jag spyr men det stängde för en timme sen så det var ju synd. Piffar upp bittert inlägg med ocharmig bild, hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0