Jag skulle tusan klara mig bättre utan stortår

 
Började precis undra när mina blånaglar skulle dyka upp igen, det brukar ju vara så här års och vips så kom dom under träningen igårkväll. Därför undanbedes all trampning på tårna ett tag framöver.
 
Annars blev jag väckt av Jenson sådär prick i förmiddagen. Vi skulle squasha på lagbollen men det blev rätt uteslutet då jag försovit mig x antal timmar. Hade ingen lektion på morgonen och nu har jag varit hemma hela dagen. Synd dock för jag var ju lite sugen. Istället har jag inte gjort ett skit. Har tillochmed glömt bort att gymma. Senil-Kerstin 102 år. Och då kompenserar jag alltså det med julmust och choklad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0