Julafton & Juldagen

 
Hade en lugn julafton här hemma igår med familjen, farmor, farfar & mormor. Fick fina julklappar och i princip allt jag hade önskat mig. Det bästa var (tro det eller ej) träningskläder som jag nyss har provat under en löprunda, eller gick först i 40 min för att få igång fettförbränningen och sen sprang jag på 20 vilket blev ungefär 9 km. Inte alls sådär jättebra resultat men försäsongen har ju heller inte börjat än hehe. Är lagomt less på att man aldrig bara kan få må bra, alltså utan krämpor. Hann under denna timme få ont i både benhinnor, knän och rygg. Menmen kläderna funkade superbra så jag är nöjd ändå och visst blir man mer motiverad när man får nya grejer att använda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0