Jullov

 
Sitter som fint med 3 veckors lov nu känner jag, även om jag har en hög med plugg att gräva ner mig i. Har ju som en tendes att skjuta upp grejer..
Idag har jag haft filosofi och julavslutning då vi blev bjudna på fika i lyan och umgicks via quizkampen. Sen har jag varit på fikadejt med Malin och krockat med en sån där stor larm-grej på stadium. Så går det när man tar kurvan lite för snävt och kollar åt andra hållet. Ja, så försökte jag skynda mig obemärkt därifrån men det gick väl inge vidare för då skulle jag hålla på och snubbla en sisådär 3-4 ggr.
och ikväll är jag stolt över mig själv pga när jag precis tagit fram glasslådan och tänker "nej, ovärt" fick det bli en dryg 6km powerwalk istället. Det fick duga och det känns bra, så slipper jag ha dåligt samvete också som jag alltid får om jag äter onyttigt. Fight for fit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0