Pannan mot baren, nu spränger vi taket

Efter att ha sovit ungefär 2 timmar under natten (och den första kommentaren jag fick var "Är du hög?") har jag varit på sjukt bra humör. Aningen rödsprängd i ögonen men först nu börjar jag bli lite småtrött och jag tänker att jag kanske helt enkelt borde sluta sova så kan man va glad varje dag. Nej det är väl dumheter tänker ni och ja antagligen lär väl helvetet braka lös om en kvart- 20min. Kanske ska dra en powernap.

 
Annars har vi kollat på film på Filosofin och jag tycker den är jättebra och sen har vi ätit konstig lunch och sen har vi drällt på skolan lite för länge och hälsat på i fotostudion och härjat i källaren och sedan fortsatt drällandet nere på stan. Jaha nudå? Ska kanske ta med mitt nyfunna kamerastativ och gå ut en sväng, eller den där powernappen. mmh I'll sleep when I'm dead.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0