Ska gråta om jag inte har träningsvärk imorgon

 
Har spenderat 4 timmar på gymmet med biff-annica. Känns alltid lika kul när jag är klen som en (valfritt) bredvid henne, och jag måste verkligen komma igång med cardio-träning nu också när jag gymmar på så bra. Behöver bränna lite (massor) fett så musklerna syns. Jaha 4 timmar är ni dumma i huvet tänker ni och då säger jag såhär att vårat pass som vi kör tar ungefär 2 timmar om man pratar med varandra emellanåt så först körde vi det och sedan stannade jag kvar när hon skulle träna sin PA-grupp och körde lite med dom också. Sen var man ju som återhämtad klockan 5 och hur kul är det att gå hem dårå.. Så vi lyfte lite mera järn innan vi drog strax innan 6. Bra tänker någon, dåligt tänker en annan. Jag tänker att jag missade i måndags så då var det lika bra att köra extra. om inte för kroppen så för psyket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0