Utveckling på gång

Efter gårdagens träning som gick så himla bra har jag blivit fruktansvärt taggad på typ allt. Det var liksom inte ett dugg jobbigt att skippa sovmorgon och börja tidigare för att skriva prov och inte heller ett dugg jobbigt att räkna dörrhandtag på Beijers i 2 timmar. Ganska stört hur mycket fotbollen påverkar mitt liv egentligen. Men det är kul när det går bra och det är kul när man märker själv att man utvecklas, all styrketräning ger redan resultat.
Annars har jag spelat Badminton idag och det gick mindre bra, blev träffad av varannan boll i pannan och det är inge skämt. Sen lite gym på det och och orkade tusan inte ens hålla i besticken vid middagen när jag kom hem. Precis som det ska va, nu kör vi. Sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0