What up mf

 
Attackerade rean med Malin igår, trodde jag ja. Fan vad tråkigt det har blivit att köpa kläder! Fick med mig en ynka tröja hem från MQ, alltså den till höger i bild. Bjuder på en syn ur en av mina kaotiska garderober också. Aja kan väl inte påstå att jag behöver kläder, men det brukade ju vara så jävla roligt. Som min vän uttryckte sig om samma problem "identitetskris". Ja vem är jag? Vad har hänt med mig?
 
Återgår till historien som följer ett besök på Via Grande och jag tryckte EN HEL pizza. Det märks att man töjt ut magsäcken under jul iallfall. Nu började jag tänka identitetskris igen för jag tycker egentligen inte ens om pizza så värst mycket och ändå satt den så fint.? Kan dock kanske vara för att man är dödstrött på all julmat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0