aminosyror


Har nyss varit och fystränat. Gick väl sådär. Orkade springa betydligt mer än vad jag trodde så det var ju positivt men hade tagit på mig alldeles för lite kläder och blev därför dåligt uppvärmd inför intervallerna. Vi brukar springa 15 backintervaller och jag klarade kanske 4-5 innan jag fick en känning i låret. Rädslan att få en muskelbristning övertog envisheten med bara marginaler. Bättre lycka nästa gång (bättre kläder nästa gång). Efter det var det cirkelfys som gällde, funkade fint när jag blivit varm och jag har typ redan träningsvärk. Nu dricker jag proteintillskott mest för den goda smakens skull men hoppas också att det ger mig en supertight kropp till beach 2012 (GREKLAND) Det är såklart ouppnåeligt av bara aminosyror. Jag kör på hårdträning från och med nu vilket i mitt fall betyder 4-5 träningspass i veckan, och sedan ska jag skärpa till mig när det kommer till kosten också. Jag ska nå ett häpnadsväckande resultat, jag ska för första gången på typ någonsin bli det där som kallas nöjd.

Kommentarer
Postat av: ebbis

Träningen kommer gå asbra kerssssstin!!

2012-02-09 @ 22:30:49
URL: http://elobas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0