OH-rey

Har haft en lyckad dag i Åre med Ebbson och Michaela, kom hem utan skador och gips den här gången! Framsteg. Åkte iofs inte snowboard. Skidor och ski cross och ankarlift med främling och beundran av hoppandet i parken och snöfall av det värsta slaget och strippande stockholmskille i värmestugan.



Ikväll var det planerat utgång men de blev inge av. Lite typiskt, vi har sånt oflyt nu. Men för mig är det egentligen bättre att jag stannar hemma, även fast det är så tråkigt och jag är så less. Ska spela match imorgon mot Opes a-lag, kommer bli tufft så en duglig dagsform är lägligt. 

Men här är då jag helt fixad med lockigt hår, smink, tillochmed noppade ögonbryn. Helt i onödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0