om jag får kalla mig själv hurtig

Imorse skippade jag min sovmorgon och åkte istället in till stan för en extra lång idrottslektion bestående av långfärdsskridskor på campus. Jag är ganska nöjd med mina 2 mil eftersom jag första timmen agerade bambi på hal is. Tog ett tag innan jag fick till tekniken. Undrar förresten om det är bra fettförbränningsmetod?? Sedan skoldag till 16.40 ganska motbjudande. 
Kvällens träningspass var löpning med intervaller och sedan styrketräning, de där två milen kändes. Men jag mår ovanligt bra nu för jag har varit så aktiv idag, ska fortsätta på det här spåret. Långfärdsskridskor är för övrigt ganska kul. 

Nu har jag en religion redovisning om samer att ta tag i. Framförs imorgon. Lycke te. 


Snodde Elobas bilder, hoppas det är lungt ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i tävlingen där du kan vinna valfritt smycke! :D (Avslutas 19/2!)



Direktlänk: http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-16 @ 10:36:11
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0