I'll just go with this flow

Idag undkom jag både engelsk bokrecension, psykologiprov och religion redovisning. Alltså gick gårdagkvällens  största önskan i uppfyllelse. Nu kanske jag faktiskt hinner läsa ut boken och lära mig same-pratet utantill tills nästa gång. Så med detta inräknat har jag haft flyt idag, (förutom att min mobil dog och jag fick panik över att jag inte kunde kolla klockan varannan sekund) detta flyt höll även i sig under träningen vilket såklart var kul, och det bästa av allt är att jag inte har varit trött idag! Trots att jag glömde ta mina vitaminer imorse. (lite internt) men nu får flytet fasen hålla i sig ett tag, mot ljusare tider, mot brutal träningsvärk imorgon och mot en så eftertraktad helg. har jag sagt det förut? I-FEST.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0