tired

Tänkte slå följe med 3 andra individer på en spontan utgång hos Tomas för en timma sen. Därför rusade jag in i duschen och satte nytt pb i ansiktstrengöring-schampoo-silverschampoo-balsam-tvål-handduk-proceduren. Sedan rota igenom hela garderoberna i jakt på en passande klädsel, torka håret, smink, packa väskan och dra. Precis i samma stund som jag är i full fart med att slänga på mig jackan ringer mobilen och samtalet lyder "vi ska inte ut ikväll". eh.. va? Just nu är jag lite less på att saker ställs in i sista minuten. Hade jag redan hunnit kliva på den där bussen skulle jag dragit en hel ramsa utav bara svordomar. Men nu är det som det är och det gör väl inte så mycket, kommer ju nu istället vara kry när jag ska jobba imorgon. Kanske mer värt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0