Internationell Fest

Kvällen igår var trevlig, började hos Frida där vi skulle fixa oss osv. Första gången på typ 2 år som jag lämnade hemmet utan smink, var ju asskönt. Skulle lätt gå osminkad dagligen om mitt ansikte var acnebefriat.
anyway så drog vi till spikis runt halv 8 kanske och förfestade där med klassen och gud vad jag tycker om min klass! Efter ett tag började det även komma mer och mer folk och så gick I-festen 2012 av stapeln. Temat "Ursäkta har jag kommit fel?" var kul, jag och Amanda var utklädda till Anonyma Alkoholister som egentligen då skulle på saftkalas. Men den jag gillade mest var Frida som var gravid, och under kvällen födde sitt barn haha. Måste också tillägga att festa i en stor pösig t-shirt är ju underbart. Ingenting som sitter snett eller fel eller obekvämt och rörelseförmågan på dansgolvet var utöver det vanliga. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0