sjukdomar är min grej. elle?

Ligger nerbäddad i sängen och väntar på big brother. Det här med sjukdomar verkar vara min grej. Har missat 5 fina vinterdagar för att istället plågas av kanske 50 graders feber, hostar som en galning, huvudvärk, illamående för att nämna några. Ikväll blev jag bjuden på parteeeey med mina fina tjejor men det finns ju inte på kartan. Hoppas ni har kul utan mig! (Tror inte det, men som sagt, hoppas.) heh lol. Nu ska jag köra en tycka-synd-om-mig-själv/forever-alone-äta-glass-kväll resten av kvällen. whopppa.


Rotade bland alla gamla bilder och hittade en som passar någorlunda, eller också inte alls. Ful utväxt, på en ful skolgård, vid min gamla fula skola. BB - 6 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0