There's a difference between giving up and knowing when you've had enough.


Blev väckt klockan 12.24 av att mobilen ringde, lite pinsamt att ha ett samtal med sin tränare när man är så trött och nyvaken att man knappt förstår vad någon av oss säger och ännu värre att man inte ens kommer ihåg vad som sagts efter att ha somnat om igen till halv 5. Skickade iväg ett litet skamligt sms och frågade vad som gällde.
Funderar på att få lite ordning på dygnsrytmen som för tillfället är ganska kaos, men å andra sidan har jag fortfarande lov - i typ 34 timmar till. Just därför borde jag kanske bli lite ansvarsfull, skapa mig en ännu otrevligare kväll än gårdagen och ta tag i det där drama hemprovet som ska vara klart innan skolstart. Kanske, kanske. Det är väl typiskt att drama ska vara så uttråkande. Och nu när jag ändå börjar leta ursäkter till att inte plugga, kan jag ju glädjas åt att jag förmodligen tappat bort papperen och är för lat för att leta. nåväl, hoppas ni har en fin kväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0