New Years Eve







Några bilder sen nyårsfirandet, hade fullt upp med att köra gärnet på "dansgolvet" så det blev mest bilder innan dess, förutom när jag träffade gosmalin då! haha dragna och glada. Har sjukt ont i benet idag, antar att jag dansade på rätt hårt haha åh vill inte ens tänka på hur det måste ha sett ut menmen jag hade ju kul iaf!
Vi var mest hemma hos Maria, begav oss ner mot badhusparken lagomt till 12-slaget (trodde vi) men hann typ halvvägs innan raketerna smällde, tappade sen bort mitt umgänge på donken, hittade nytt och drog då tillbaka till Maria med ett dussintal partysugna sköningar. Runt 4 tiden följde jag med Malin till köris och däckade där efter deeptalk och skvaller. Kan summera som mitt bästa nyår hittills!

Kommentarer
Postat av: ebba

Bästa nyår hittills indeed!

2012-01-02 @ 23:32:48
URL: http://elobas.blogg.se/
Postat av: malin

gu va du e bra. puss

2012-01-03 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0