surgery


Fick två fina tattoo's av Jonte och Henke idag då jag tog avsked från finklassen, en gubbe som kramas och ett sött litet hjärta så jag ska må lite bättre, haha :') blir borta i minst en vecka efter att jag lägger mig under kniven imorgon och blir av med halsmandlarna once and for all. Ska bli skönt men så himla tråkigt att bara vara hemma och ha ont. Kommer ha för ont för att svälja så det blir inga måltider på ett tag, hoppas på att bli helt avvänjd från mitt sockerberoende under denna tid, och även tappa ett par kilon. Hoppas verkligen att jag kan träna på som normalt om två veckor utan att få ont i halsen och jag hoppas verkligen att jag inte vaknar upp och är förkyld imorgon efter att jag tog en liten risk och tränade idag, vilket var alldeles för länge sen sist. och mina knän funkade helt utmärkt så jag är ungefär lyckligast på jorden nu!

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

vilken avdelning ska du ligga på? :)

2012-01-10 @ 05:35:00
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0