The O.C


Väntar just nu på att säsong 1 ska ladda klart så jag har någon form av kvällsunderhållning. Var ute och powerwalkade/joggade idag och mår inte alls toppen just nu, har lite ont i huvudet är trött osv. Ska ta på mig en större mössa nästa gång och tips: ha fler lager än underställ och träningstights vid 6 minus och blåsväder. Min hals är knappt nämnvärd, bara jävlas med mig hela tiden. Blir så less, skönt att det bara är några dagar kvar nu till halsmandlarna ryker och jag hoppas verkligen att det blir bättre efter det, annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: ebba

Har också tänkt tanken att bloggrape:a.. Aja det blir väl nästa gång du väljer att ta ett litet längre uppehåll!

Åh gulla lite med seth åt mig <3 <3 <3

2012-01-03 @ 20:46:58
URL: http://elobas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0