Obs; Klagomål (behöver ej läsas)

Så mina planer för påsklov år 2012 krashlandade rätt ner i min mobil, igår. Det som skulle bli ett oförglömligt kul träningsläger placerat i Spanien är nu...ingenting. Jag är otroligt less, särskilt som jag redan har jobbat ihop nästan hälften av pengarna redan. Och som smset löd planeras det en resa i höst istället. Förstår inte alls meningen med det. För som jag tänker så är ett läger på försäsongen mest till för att bygga upp och stärka gemenskapen och lagkänslan inför kommande säsong, självklart utveckla spelet också men främst det förstnämnda. Less var ordet och förmodligen kommer jag inte ens kunna följa med i höst heller, då jag ska på en utlandspraktik i 2-4 veckor. Så det var ju tråkiga och opeppande nyheter för mig i mitt tillfrisknande. (Ja jag brukar väldigt lätt börja tycka överdrivet mycket synd om mig själv vid minsta lilla sjuksymptom.) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0