"when I'm sad I stop being sad and be awesome instead" - B.S

Har nyss överlevt två väldigt hemska dagar, den här tiden efter operationen är bland det värsta jag varit med om så jag hoppas verkligen att det kommer löna sig. Lite svårt sådär när man har alldeles för ont för att kunna äta och alldeles för tom mage för att kunna ta smärtstillande. Nu mår jag bättre som tur är och jag hoppas mitt tillstånd vänder mot finare stunder snarast.

Ikväll har jag tittat på handbolls EM och Milano derby i Serie A, hade hoppats på lite mer "ibracadabra" men icke. Det bjöds på en fin klack iaf, något jag funderar starkt på att börja använda i mitt egna spel. Ska bara skaffa lite talang först så lol. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0