El Clásico

Igårkväll visades el clásico på tv4 sport. Jag satt självklart bänkad framför tvn som den barca-supportern jag är. Fick bekräftat att jag håller på rätt lag, definitivt. Efter Pepes helt sjuka beteende på planen, fattar inte att han inte blev utbytt tidigare. Som tränare skulle jag aldrig tolerera att mina egna spelare håller på sådär som han gjorde. En utvisning hade såklart varit passande. Kolla på den här videon, det är så osportsligt.



Jag vet att jag själv inte heller har utfört varje närkamp på ett schysst sätt, men jag har aldrig stämplat någon som ligger ner. (Förutom mig själv en gång, smdigt osv) Och när man ser sånt här - det är så jäkla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0