Laddar inför cup-spel

Ok träningsvärken igår var ingenting om man jämför med idag, har känts som skelettet ska gå av osv. förjävla skön känsla. Drog en trevlig fika med Frida och Malin efter skolan, Pause såklart. Sedan ikväll har jag av alla människor varit och kollat på hockey med Katarina, har aldrig varit ett fan av den sporten men denna vistelse i klanghallen var precis över mina förväntingar. Så det blir kanske någon fler gång, en bra uppladdning inför Rohdla cup som ska spelas imorgon var det iallafall, blev taggad! Nu ska jag fortsätta ladda och smörja in mina kära fotbollsskor med sport wax, ett tips till er som har skinnskor och tränar på konstgräs. Mina har klarat sig förvånansvärt bra från slitage.



Kommentarer
Postat av: Louise

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2012-01-27 @ 23:50:24
URL: http://silverhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0