bra dag

Idag har jag kommit en timme för tidigt till skolan, tränat, laddat ner en countdown-app. (Blir 18 om 180 dagar!) 
Idag har jag inte hållt mitt tal på svenskan, pluggat psykologi, lämnat ut mitt cv, skrivit spansk saga, somnat i tid (sitter ju fortfarande här. eh) fikat på pause med fina classmates eller resterande 15 viktiga saker jag skulle gjort. 
Dagens chock kom när jag efter träningen hade 79 nya sms i inkorgen. 79. Kände mig galet populär och viktig tills jag insåg att endast ett var till mig personligen. Ok hejdå.



Kommentarer
Postat av: ebbssss

du skulle fikat med oss kerry.................... (du sa ju att du skulle ta igen massa pause-tid när du var tillbaka)

2012-01-30 @ 23:32:04
URL: http://elobas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0