So let the memories be good

Igår tog jag bussen in till stan och en bit till för att sedan vandra på okända frösö-vägar i massivt snöfall tills jag äntligen hittade hem till Maja där hon, Anna och Matilda befann sig. Den som såg en dränkt snögubbe med diverse förfrusna kroppsdelar i obalans på halt vägunderlag - det var jag. Tips: använd någon form av huvudbonad. Glad blev jag som fick låna hårtork och borste av snälla Maja och efter ett par timmar med förande begav vi oss vidare till ett gäng sköningar och hade en väldans trevlig kväll.

Nu har vi nyss haft främmande här hemma så det blir väl att titta på någon film tror jag, kommer somna inom den närmsta timmen så trött som jag är. Och resten av helgen ska spenderas så långt ifrån förkylnings-källor som möjligt, alltså inomhus, kul. Bara för att operationen närmar sig och jag måste vara helt frisk för att få sövas. Börjar bli lite nervös inför det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0