I bet you'll never remember the things I'll never forget.

Har spenderat ungefär hela dagen till att städa lägenheter i Vemdalen, lyckades med 4 stycken jag och mor. Otroligt lättförtjänta pengar det där, särskilt som jag bara behövde dammsuga och torka bänkar, för mamma tyckte tydligen det var kul (?) så hon for runt som en torped och dammade i varenda liten vrå på nolltid. Inte mig emot..! På hemvägen somnade jag lite halvt i bilen, vaknade med ryck varje gång både min och Kilheims mamma säger "ÄLG" och jag blir hysterisk "VARDÅ?! VARDÅ?!" som om självaste Zlatan gick förbi vid skogskanten typ, en älg, okej. Såg 3 stycken, en var påkörd - men inte av oss.
Sen har jag kollat på OC och nu kämpar jag förfullt med dramaprovet. 


ful bild. gammal bild. men i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0