Godmorgon


Vaknade upp idag och tänkte "åh, skönt med nytt år - mya möjligheter och allt det där!" sen ser jag datumet på datorn och det står 2012-01-02 chocken. Trodde att det var första idag, skönt att jag glömt bort hela gårdagen, den var i och för sig inte särskilt minnesvärd. Men nu tänkte jag kanske ta en promenad, då mitt nyårslöfte var att äta mindre, träna mer, bli hälsosam och satsa allt på fotbollen. Så de där 30 minuterna man bör ha som vardagsmotion ska från och med nu infinna sig varje dag och såklart hårdare träning utöver det. Men jag har verkligen slarvat, det enda jag har "motionerat" dagligen förut var mitt stressande till bussen som tar kanske 2 min. Så nu blir det ändring! Sen ska jag verkligen se till att 2012 blir det bästa året, för kanske att vi inte lever längre än så om man ska tro på mayaindianerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0