att semestra i Östersund

Tog mitt pick och pack, inklusive cykel och begav mig till ebbson där jag nu mer eller mindre bor. Dock känner jag att det kanske är dags att flytta hem igen efter 3 dygn och hennes pärons funderingar över om jag är på semester osv uppstår allt oftare. Nä en gång, dom är så snälla så. Det är så mycket skönare att bo i Odensala när man kan cykla överallt. Kan jag väl kanske göra från Brunflo med men det tar ju sån tid. Ska cykla hem imorgon om det är fint väder.
 
Har haft 3 fina dygn iaf, bestående av picknick på Österäng, pressat på ebbsons baksida, pressat nere vid sjön (doppade tårna och blev sjuk) finmiddag på via grande, häng i badhusparken, filmkväll hos Karlström, pause och så allt cyklande hit och dit såklart. mycket trevligt vill jag lova. Ska ladda upp bilder när jag kommer hem!
Nu blir det bio om en timme, Snow White and the huntsmen ska vi se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0