"det är ju lika fegt som att lösa korsord med en blyertspenna"

 
Vad ska man säga, Skålan var ju utöver mina förväntningar. Helt fantastiskt. Blev många saker jag aldrig gjort förut, som att besöka cypakutsin, åka bil (vettskrämd) när Amanda körde, åka 6-hjuling (nära döden-upplevelse) när Amanda körde, åka båt (höll på att ramla i vattnet) när Amanda körde, gått på dans och dansat (fick mycket beröm, kanske för att jag ägde) också nåra fler saker som ej skall tas upp här. hiho nu får ni va nyfikna xP xD 
Men vi hängde mest hos Freja där det var ganska befolkat, kul att träffa några klasskompisar, andra gamla vänner och nya personer. 
Vi somnade hos Amanda runt 7 på morgonen och sov sedan bort hejla dan, lite jobbigt då när jag skulle upp 05:15 imorse och inte alls kunde sova igårkväll. Försov mig givetvis och missade 1,2,3 bussar men lyckades ändå komma i tid till första jobbdagen. Har typ börjat räkna med försovning när jag stället alarmet, dock funkar det inte jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0