DU SUGER

Jag säger bara fytusan vad jävla gött det är att fylla år, och min födelsedag har ju fått en kick ass jävla start. Besökte yran igårkväll med Ebbson och Maria, och vad ska man säga. Norlie & KKV, Icona Pop, John de Sohn, Maskinen. Helt jävla underbart! Stört bra, krogen hamnade jag på några minuter efter tolvslaget, självklart. Inte så märkvärdigt alls, kanske för att allting hände utanför. Somnade, nä däckade hos Maria vet inte vad klockan va men vaknade imorse och var glad att jag levde typ. Har fortfarande ont överallt men precis så ska det ju va! Nu kör vi en natt till och kommer ju må som förtjänat imorgon. Ska ha lite förfest här hemma idag så förhoppningsvis kommer det lite folk instapplande om ett par timmar. HA DET!
 
Haahahah stackars lilla ebba spräckte läppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0