Happy Birthday Anko

Som ni ser blev bilderna sämre allt eftersom kvällen gick. Men jag hade supertrevligt med ett gäng tjejer, på party mitt i veckan och Anna som fyllde 18. Eller egentligen idag, Grattis! Vi började med middag på Marité som smakade väldans bra och sedan drog vi vidare till Chrisse där vi festade till det lite, så smånigom gick de flesta till krogen och med bara en sådär 9 dagar till 18 stannade jag kvar med resterande ännu omyndiga personer. Men hur kul som helst hade vi! Drog en donken-picknick bokstavligen mitt på stortorget runt 3-snåret och det kan ju ha vart något bland de skevaste sakerna jag någonsin gjort. Random Göteborgare hälsade på och tyckte vi var sköna. Ja såklart.

Kommentarer
Postat av: Mariatigerrr

Snälla skicka mig den näst sista bilden på mig rebecka och marlene!

2012-07-20 @ 15:17:35
URL: http://mariatiger.blogg.se
Postat av: Mariatigerrr

Snälla skicka mig den näst sista bilden på mig rebecka och marlene!

2012-07-20 @ 15:17:39
URL: http://mariatiger.blogg.se
Postat av: Anonym

marielle**

2012-07-20 @ 15:21:32
Postat av: Mariatigerrr

det där var också min komentar... heh pinsamt ta bort dom sen :)

Svar: haha fan vad du har härjat här då. och nej det gör jag inte ;PPP
Kerstin

2012-07-20 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0