life isn't measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

Stockholm var fint, hade superbra väder alla dagar, undantaget idag då det kom en kort åskskur när vi fikade. Gjorde ju absolut ingenting och sen sken solen igen. Gröna Lund var awesome och Insane var.. INSANE. Helt jävla sjukt. Jag trodde verkligen att jag skulle dö där, accepterade läget och kunde väl iofs lika gärna göra det så fick man dö lyckligt. NERÅ. Var ju sedan helt dum i huvet som åkte igen. Men på något sätt var det helt klart värt det!
Sedan har jag spenderat ungefär 5000kr på endast kläder och skor = tillfredsställd. Ska visa det senare, för nu måste jag packa då jag åker till Skålan imorgon bitti. (Kanske sova lite också) Från Stockholm till Skålan och jag ser verkligen fram emot det. Vad har hänt med mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0