One more lovesong I'll be sick

 
Det blev inställt grillfest och istället party hos Maria, mestadels klassmedlemmar men även några utomstående. Hade mycket trevligt, men det bästa med hela kvällen var typ att somna i min egna säng. Åh tusan vad skönt. Sen har jag sovit, ätit, sovit, ätit och kollat på GG hela dagen. Helt slutkörd, även om det inte blev så hårt igårkväll så hade jag typ en veckas sömn att ta igen. Hatar att jag börjar jobba 07.30 varje dag. innebär uppstigning 05.15, bussfärd 06.30 och zombiewalk 07.00 innan jag är på plats. aja pengar<333 Funderar nu på om jag ska ta mig ut och springa en liten runda, vet att man bör vila dagen efter, men det har jag ju redan gjort. och min kroppsform är ganska oacceptabel, likaså konditionen. 

Kommentarer
Postat av: ebbsiii

hahahaha knasboll, ska du ut och springa halv tolv? crazy bitchhhh <3

Svar: ja men sen märkte jag hur mörkt det var och då vågade jag inte........ :(
Kerstin

2012-07-22 @ 00:34:15
URL: http://elobas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0