¡Viva España!

Fan vad härligt hörreni, Spanien tog sitt tredje EM guld och jag var nära att fälla några tårar. Och dog ju lite när Juan Mata fick göra mål i sin första spelade minut, härligt där Torres som kunde gjort det själv och då dessutom vunnit skytteligan. Fast det gjorde han ju nu ändå med flest mål på kortast speltid. Härligt är också att Spanien fortfarande aldrig har förlorat en match då Torres gör mål, och för att inte tala om nicken från Silva och den helt perfekta djupledsbollen till Jordi Alba som då springer till sig ett friläge och sätter 2-0. underbart. 
 
 
Min egna karriär går ju si sådär. Har powerwalkat 1 mil idag och därmed fått skavsår ungefär ända in till hälsenan. feels great. nej överdrift men jag har fått tre skavsårsblåsor som nu blivit vätskefyllda. Aldrig varit med om något liknande och det är precis lika äckligt som det låter. Jag som skulle köra intervaller ikväll får väl lugna mig med det då tills jag hittar en lösning på det här problemet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0