What happens in kulverten

Om jag någon gång har sagt att mitt jobb varit långtråkigt så kan jag ta tillbaka det med en gång. Åtminstone för idag. För idag har jag haft rullstolsrace med mig själv i kulverten som är typ Sveriges längsta korridor. Det blev bara lite stelt när jag mötte vaktis men jag var tusan tvungen att ta tillfället i akt! Haha lås in mig, nu. Även igår när jag gick runt där och knappade på mobilen så marcherade jag rakt in i väggen hahaha har bevisligen inte lärt mig alla svängar ännu. Tur att ingen såg och hoppas dom inte har övervakningskameror där nere. Måste undersöka det imorgon. För ovanlighetens skull klarade jag mig utan bula och det var ju också skönt att slippa förklara den.
 

Kommentarer
Postat av: Mariatigerrr

sexynurse!

2012-08-01 @ 22:16:34
URL: http://mariatiger.blogg.se
Postat av: Mariatigerrr

sexynurse!

2012-08-01 @ 22:16:35
URL: http://mariatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0