Just some black ink on some blue lines



Firade midsommar och SÅKLART REBECKAS FÖDELSEDAG, 18 år, myndig och allt vad det innebär! Gjorde debut i Dvärsätt och hade en strålande kväll som tyvärr slutade lite olyckligt men det är inget jag tänker ta upp här.
Vi var ett antal tjejer som började kvällen med middag och tårta, Rebo fick störtsköna presenter och lite senare ramlade det in mer och mer folk. Sjöng för allt vi var värda, skrattade i massor och tog motvilligt ett dopp i poolen. Jag blev rånad på mobilen och sedan slängd i vattnet (trodde för en sekund att jag skulle dö men sen märkte jag att jag faktiskt bottnade, tur det) Med kläderna på och hela köret. Hejdå smink, hejdå frisyr, hej hej-kom-och-hjälp-mig. Men det var kul, omtänksamt att dom inte lät mobilen bli förstörd också. Tack grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0