Stolt Coach Kerstin

Jobbat näst sista dagen på fotbollsskolan idag, mina kids har blivit som små Zlatan allihop. Hade man förväntat sig nånting annat eller nä. Imorgon ska ledare-mot-barn-match spelas, diplom ska utdelas, avsked ska tas och fika skall förtäras. Nånting att se fram emot! Har också planerat för målgest-övning som ju kan vara bland det viktigaste. Känns konstigt när jag blir gladare än pojkarna över att dom gör mål, så mitt sista uppdrag som 9-dagars coach blir att lära dom lycka över gjorda mål. Även lycka över vinst som också tycks saknas en del. 
 
Häromdagen skulle jag framföra vikten av ett passningsspel under match och ställde frågan "vad är viktigast när man spelar match?" Utan svar fortsatte jag om att det är att göra mål för annars kan man inte vinna, och det lättaste sättet att göra mål på är att använda sig av ett passningsspel. En kille avbröt mig upprört och förklarade att jag hade fel, det viktigaste var att ha roligt. (Just det.) 

Och idag innan hemfärd säger A 6 år, "Jag tycker du är snygg har du stora bröst det ser ut som att du har det hur stora bröst har du?" Det var utan tvekan den mest obekväma situationen jag någonsin varit i, upprepar mest obekväma situationen någonsin.! Vill härmed understryka (för att motverka eventuella pedofili-föraningar) att jag inte blottar mig för ungarna, är iklädd minst 3 par tröjor dagligen. och byxor. 
 
Här var jag typ 6-7 år, hehe.

Kommentarer
Postat av: Ebba (vem annars hehe)

Hahahahaha bästa inlägget jag läst på länge

2012-06-28 @ 22:53:46
Postat av: Maria

Hahahah åhh Kerstin!! (söt bild ocksåå)

2012-06-29 @ 11:04:30
URL: http://mariatiger.blogg.se
Postat av: ingrid

hahahahah dör på A 6:s kommentar. irl garv på den, gullig bild med förresten dawg!

Svar: hahah thank thank thank you!
Kerstin

2012-07-05 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0